Swepac FB255 trilplaat te koop bij opbod

























Als u besluit een product tegen een lage prijs te kopen, zorg dan dat u communiceert met de echte verkoper. Ontdek zoveel mogelijk informatie over de eigenaar van het product. Een manier om vals te spelen is om jezelf te vertegenwoordigen als een echt bedrijf. In geval van verdenking, informeer ons hierover voor extra controle, via het feedbackformulier.
Voordat u besluit om een aankoop te doen, moet u zorgvuldig meerdere verkoopaanbiedingen bekijken om inzicht te krijgen in de gemiddelde kosten van uw gekozen product. Als de prijs van de aanbieding die u leuk vindt veel lager is dan vergelijkbare aanbiedingen, moet u dat tot nadenken zetten. Een aanzienlijk prijsverschil kan duiden op verborgen gebreken of een poging van de verkoper om frauduleuze handelingen te plegen.
Koop geen producten waarvan de prijs te veel afwijkt van de gemiddelde prijs voor vergelijkbare producten.
Geef geen toestemming voor dubieuze beloftes en vooruitbetaalde goederen. In geval van twijfel, wees niet bang om details te verduidelijken, vraag om extra foto's en documenten van het product, controleer de authenticiteit van de documenten, en stel vragen.
Dit is het meest voorkomende type van fraude. Oneerlijke verkopers kunnen een bepaald bedrag aan aanbetalingen vragen waarbij u het product "reserveert". Zo kunnen fraudeurs een groot bedrag verzamelen en dan verdwijnen, en u kunt niet langer in contact komen met hen.
- Overmaking van vooruitbetaling naar creditcard
- Maak geen aanbetaling zonder papierwerk dat het proces van het overmaken van het geld bevestigt, als u tijdens de communicatie aan de verkoper twijfelt.
- Overboeking naar een tussenpersoon ("Trustee" account)
- Een dergelijk verzoek zou alarmerend moeten zijn, hoogstwaarschijnlijk communiceert u met een fraudeur.
- Overboeking naar een bedrijfsaccount met een vergelijkbare naam
- Pas op, fraudeurs kunnen zichzelf vermommen als bekende bedrijven, waarbij ze kleine wijzigingen in de naam aanbrengen. Verricht geen geld als de bedrijfsnaam twijfelachtig is.
- Vervanging van eigen gegevens op de factuur van een bestaand bedrijf
- Controleer voordat u een overboeking uitvoert of de opgegeven gegevens juist zijn en of ze betrekking hebben op het opgegeven bedrijf.
Contactgegevens van de verkoper





Seller information
Försäljningen sköts av LogistikPartner Sverige på uppdrag av ägaren.
Vi gör en kontroll av objektet samt förhör säljaren om skick, det görs ingen teknisk besiktning av objekten.
Alla frågor i samband med denna auktion eller begäran om granskning kan riktas till
LogistikPartner Sverige på telefon Laat contactgegevens zien eller Laat contactgegevens zien
Finansiering erbjuds via vår samarbetspartner Bridge Capital Sweden AB. Kontakta Martin på tel Laat contactgegevens zien eller mail Laat contactgegevens zien för en anpassad offert efter era önskemål. Sedvanlig kreditprövning krävs.
Fraktdokument och CMR / tulldokument vid export skrives av köpare el transportbolaget.
Transportbolaget ansvarar för att rätt typ av transportfordon sänds till last adressen.
Hämtning är vanligtvis mellan 08.00-15.00 Måndag till Fredag övriga tider efter överenskommelse. OBS! Ring en dag innan hämtning
Köparen kontrollerar objekten vid hämtning
The sale is handled by LogistikPartner Sverige on behalf of the owner.
We do a check of the object and question the seller about the condition, no technical inspection of the objects is done.
All questions in connection with this auction or request for review can be directed to
LogistikPartner Sverige on telephone Laat contactgegevens zien or Laat contactgegevens zien
Financing is offered via our partner Bridge Capital Sweden AB. Contact Martin on tel Laat contactgegevens zien or email Laat contactgegevens zien for a customized quote according to your wishes. Usual credit testing is required.
Shipping documents and CMR / customs documents for export are written by buyers or the transport company.
The transport company is responsible for the correct type of transport vehicle being sent to the cargo address.
Pick-up is usually between 08.00-15.00 Monday to Friday other times by appointment. NOTE! Call one day before pickup
The buyer checks the items when picking up
General conditions
Sales commission is included in your bid. Auction charges and VAT is added when applicable.
Payment charges (kr 250,- / EUR 25) will be added.
All invoices have 5 days payment terms.
Payment must be registered before seller can be contacted for collection of purchased items
All purchases must be collected within 21 days. NOTE! We expect buyer and seller to cooperate on arranging collection according to the current restrictions and instructions from the authorities.
An agreement MUST be made with the seller prior to collection
The auction item is approved bu the buyer at collection.
The buyer is responsible for all costs with regards to pick up, transport and export.
Overall condition: Object(s) in working condition, but may have minor flaws
Seller / Auction broker: Renta Sverige AB
Location: Nässjö, Sweden
Swepac
Typ: FB255
Elstart
Fungerar
Swepac
Type: FB255
Electric Start
Working