L'annonce Pelle sur chenilles Hyundai 225LC-9T a été vendue et n'apparaît pas dans la recherche !
Annonces similaires
pelle sur chenilles Hyundai R220LC-9S Hyundai R220LC-9S 28 000 € Pelle sur chenilles 2019 3 000 m/h Chine, Minhang District
pelle sur chenilles Hyundai R220-9s Hyundai R220-9s 27 000 € Pelle sur chenilles 2019 5,82 m Chine, Minhang District
pelle sur chenilles Hyundai R220LC-9S Hyundai R220LC-9S 28 000 € Pelle sur chenilles 2018 3 000 m/h Chine, Minhang District
pelle sur chenilles Hyundai 225LC-9T
Vendu
pelle sur chenilles Hyundai 225LC-9T
pelle sur chenilles Hyundai 225LC-9T image 2
pelle sur chenilles Hyundai 225LC-9T image 3
pelle sur chenilles Hyundai 225LC-9T image 4
pelle sur chenilles Hyundai 225LC-9T image 5
pelle sur chenilles Hyundai 225LC-9T image 6
1/6
Marque:  Hyundai
Modèle:  225LC-9T
Type:  pelle sur chenilles
Année:  2019-01
Date de 1ère immatriculation:  2021-02-02
Poids net à vide:  22 570 kg
Localisation:  Chine Minhang Districtà 11720 km de vous
Mise en ligne:  plus d'un mois
Machineryline ID:  FX36422
Description
Profondeur de bêchage:  6,73 m
Profondeur de bêchage:  6 730 mm
Dimensions hors-tout:  longueur - 9,55 m, largeur - 2,99 m
Moteur
Marque:  Cummins B5.9-C
Puissance:  112 kW (152 ch)
Nombre de cylindres:  6
État
État:  d'occasion
Contrôle technique valide jusqu'au:  2021-02-02

Informations supplémentaires — Pelle sur chenilles Hyundai 225LC-9T

Anglais
whatsapp:+86 18119634483
Company Profile: Shanghai Aite Machinery Trading Company specializes in the export of second-hand machinery. The main products are second-hand excavators, second-hand loaders, second-hand motor graders, second-hand dump trucks, second-hand buses, second-hand bulldozers and other construction machinery.
If the buyer has the conditions, we allow to visit the factory.

transaction process:
If you agree to place the order, our steps will start, making an invoice - the buyer pays the deposit - the seller reserves the space - the seller delivers the goods and provides pictures or videos of loading (here customers can request )-----Buyer fills in draft bill of lading-----Buyer pays the balance-----Seller sends all documents to buyer-----Buyer picks up the goods at the port. This is the whole process, if the customer does not understand something, we can continue to discuss

the payment method;
Our company has been using T/T, western union, such payment methods. In the specific implementation, we insist on 50% deposit and pay 50% balance after transportation. Please let me know if this payment method gives you any scruples.